Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

 

A Földhivatal Online rendszerben 2021. augusztus 13-án pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

 

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Üzemeltetési információ

Az oldalon tájékoztatjuk arról, hogy a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer mely időpontokban nem működött rendeltetésszerűen az elmúlt 30 napban. A NAV üzemszünetekről és értesítésekről ezen az oldalon informálódhat.

A 30 napnál régebbi üzemeltetési információkat megtalálja ezen a linken.

Amennyiben az üzemzavar miatt igazolásra van szüksége Kapcsolat oldalunkon jelezze!
  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2021.07.24. 15:00 -- vége: 2021.07.25. 03:00

    Magyar Posta Zrt. POSTA elnevezésű Hivatali Kapujának elérése a fent megjelölt időszakban szünetelt.

  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2021.07.21. 22:00 -- vége: 2021.07.22. 01:00

    A Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásai karbantartás miatt a fent megjelölt időszakban nem voltak elérhetőek.

    Érintett szolgáltatások:
  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2021.07.14. 22:00 -- vége: 2021.07.14. 23:00

    A megjelölt időintervallumban a Központi Azonosítási Ügynökön keresztül elérhető Arcképes azonosítás szolgáltatás karbantartás miatt nem volt elérhető.

  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2021.07.09. 17:00 -- vége: 2021.07.09. 23:00

    A fent megjelölt időszakban karbantartás volt a Földhivatal Online rendszerében. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehették igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetelt.

  • Csökkentett szolgáltatási üzemmód Csökkentett szolgáltatási üzemmód Kezdete: 2021.01.12. 16:16 -- vége: 2021.07.15. 15:50

    Az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér „EESZT csatlakozásra használható informatikai rendszer engedélyezése iránti kérelem” tárgyban indítható kérelme kapcsán az e-aláírás szolgáltatásban fellépő hiba miatt a hatósági döntések kiadása vonatkozásában az elektronikus ügyintézés szünetelt a megjelölt időintervallumban.

Listanézet beállítás