Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználó!

A Földhivatal Online rendszerben 2020. július 10-én pénteken 17:00 és 23:00 között karbantartást végzünk. Ezen időszak alatt a Földhivatal Online szolgáltatást a még nem regisztrált felhasználók nem vehetik igénybe. A karbantartás ideje alatt az új felhasználók regisztrációja, valamint a személyes adatok megadása, módosítása szünetel.

Kérjük a fentiek figyelembevételét! Szíves megértését köszönjük.

 

Előre tervezett karbantartás – Oktatási Hivatal

Kezdete: 2020. 04. 14. 00:00. Vége: 2020. 07. 31. 23:59

Informatikai fejlesztés miatt a Felsőoktatási Információs Rendszer szolgáltatásai (az „Adatkeresés” és a „Támogatási idő lekérdezése”) átmenetileg nem lesznek elérhetők. A felületek tervezetten 2020. július folyamán lesznek újra aktívak. Bővebb információ itt olvasható.

MORZSÁK

TARTALOM:Üzemeltetési információ

Az oldalon tájékoztatjuk arról, hogy a Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer mely időpontokban nem működött rendeltetésszerűen az elmúlt 30 napban. A NAV üzemszünetekről és értesítésekről ezen az oldalon informálódhat.

A 30 napnál régebbi üzemeltetési információkat megtalálja ezen a linken.

Amennyiben az üzemzavar miatt igazolásra van szüksége Kapcsolat oldalunkon jelezze!
  • Csökkentett szolgáltatási üzemmód Csökkentett szolgáltatási üzemmód Kezdete: 2020.06.30. 14:20 -- vége: 2020.07.02. 16:50

    A fent megjelölt időszakban a magyarország.hu oldalon fennakadások voltak tapasztalhatók bizonyos iForm űrlapok beküldésével kapcsolatban.

  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2020.06.30. 01:27 -- vége: 2020.06.30. 04:15

    A fent megjelölt időszakban szolgáltatás kiesés volt tapasztalható a magyarorszag.hu oldalon.

  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2020.06.25. 08:04 -- vége: 2020.06.25. 09:04

    A megjelölt időszakban a tarhely.gov.hu felülete nem volt elérhető.

    Érintett szolgáltatások:
  • Karbantartás Karbantartás Kezdete: 2020.06.17. 00:00 -- vége: 2020.06.17. 04:00

    A NISZ Zrt. egyes SZEÜSZ/KEÜSZ szolgáltatásaihoz kapcsolódó tűzfalak karbantartása miatt 2020. június 17-én 00:00 órától 04:00 a magyarorszag.hu, az Ügyfélkapu azonosítás, a Biztonságos Kézbesítési szolgáltatás, és kapcsolódó tárhelyei, az AVDH szolgáltatás, a KAÜ, és minden KAÜ azonosítást használó szolgáltatás néhány alkalommal maximum 1-2 percig nem volt elérhető.

  • Csökkentett szolgáltatási üzemmód Csökkentett szolgáltatási üzemmód Kezdete: 2020.06.11. 15:30 -- vége: 2020.06.15. 21:20

    Tisztelt Ügyfeleink!

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy az IKR rendszerben 2020.06.11. 15:30 és 2020.06.12. 15:00 óra között fennálló DHSZ (Dokumentumhitelesítési Szolgáltatás) elérési probléma miatt a dokumentumok feltöltése meghiúsulhatott, valamint 2020.06.12.15:00 - 16:55-ig és 2020.06.13.16:00 - 2020.06.15. 21:20-ig tartó szükségszerű tanúsítványcserék alatt az ügyfelek az IKR rendszert a KAÜ-n keresztül nem érték el vagy a (háttér)szolgáltatáskiesés miatt nem tudták rendeltetésszerűen használni.
     
    Az okozott kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!

  • Üzemkiesés Üzemkiesés Kezdete: 2020.04.03. 21:38 -- vége: 2020.04.03. 22:04

    A megjelölt időszakban az e-Papír szolgáltatás nem volt elérhető.

Listanézet beállítás